Translate

zaterdag 9 maart 2013

Even geen tijd gehad om berichten om mijn blog te plaatsen.
Ik ben druk bezig geweest om ons huis in de Spinnerie, Loenen aan de Vecht, weer verkoop-klaar te maken. De huurders hebben er in 17 maanden een ongelooflijke puinhoop van gemaakt, echt onvoorstelbaar! Maar goed, deze klus is bijna afgerond, en er kunnen weer afspraken worden gemaakt voor een bezichtiging via makelaardij De Compagnie
Ter afwisseling van alle schoonmaakwerkzaamheden ben ik een nieuw "ik-maak-het-zelf" project gestart: de Ipad-hoes, clutch, toilettas (of waarvoor je 'm ook maar wilt gebruiken) van vintage Indiase stoffen. 
Inmiddels zijn er 2 klaar, en te koop in mijn Etsy-shop. 
Deze is vandaag toegevoegd, en er volgen er zeker meer! 




  





Geen opmerkingen:

Een reactie posten