Translate

vrijdag 23 maart 2018

Boho bag - grainsack bag - tote bag - handbag - shoulderbag - shopping bag met een "tribal touch".

Deze "tas van formaat" is volledig handgemaakt van een echt oude graanzak of meelzak, naturel kleur met horizontale en verticale lichtbruine strepen.

De tas, voorzien van een handig ruim binnen vak, is gevoerd met batik katoen uit Bali, zwart en naturel gekleurd.
Past perfect bij de gebruikte graan/meelzak!

Aan de bovenzijde van de tas heb ik aan de voorkant een strook "belly dance belt" bevestigd.
Omdat ik geen belt in de juiste kleuren kon vinden, heb ik er deze keer zelf een gemaakt.
Met de bekende "ingrediƫnten" (kralen, "Turkoman buttons" en oude munten) is het een uniek exemplaar geworden.....
De hoogte van de belt is ongeveer 7 cm (2.76 inch).

Aan de achterkant van de tas heb ik een tasje bevestigd, gemaakt van de gebruikte graanzakstof en gevoerd met batik katoen (handig voor je telefoon of sleutels.....).
De afmeting van dit tasje is ongeveer 13.5 x 13.5 cm (5.3 x 5.3 inch).

De "shopper" heeft tashengsels van zwart leer; deze tashengsels zijn ongeveer 26 cm (10.2 inch) lang en 1.5 cm (0.6 inch) breed.
De zwart leren draagriem is ongeveer 96 cm (38 inch) lang en 2.5 cm (1 inch) breed.

Voor de afwerking van de binnenkant en onderkant van de tas heb ik vintage metalen amuletten en "Turkoman buttons" gebruikt.

De tas en het kleine tasje sluiten beide met een zilverkleurige magneetsluiting.

Afmeting tas: breedte x hoogte: ongeveer 39 x 43 cm (15.4 x 17 inch).

Verkocht.

De foto's:























Geen opmerkingen:

Een reactie posten