Translate

dinsdag 20 oktober 2020



Boho bag - Goat fur leather bag - Winterbag - Grey bag - Bohemian bag

De basis van deze unieke, volledig handgemaakte tas is geitenvacht in de kleur grijs, suede in de kleur blauw en Ikat (uit Bali) in blauw/grijstinten.

De blauw suede bodem is verstevigd, en de voering van de tas (Ikat) is voorzien van een handig binnen vak.

Aan de voorkant van de tas heb ik aan de bovenkant over de volledige breedte een strook vintage "belly dance belt" bevestigd, met veel zogenaamde "Turkoman buttons" en vintage munten. Alle blauwe en gele kraaltjes die op de belt vastgenaaid waren heb ik vervangen voor wit/beige, antracietgrijze en blauwe kralen.

Aan de achterkant van de tas heb ik aan de bovenkant over de volledige breedte een extra strook grijze geitenvacht bevestigd; deze strook is gevoerd met blauw suede en ik heb een zilverkleurig vintage amulet in het midden vastgezet.

Van een overgebleven stukje geitenvacht en "belly dance belt" heb ik een (afneembare) sleutelhanger gemaakt, afmeting 8 x 12 cm (3 x 5 inch); natuurlijk wordt deze bij de tas geleverd! 

De tas heeft tashengsels en een afneembare, ook in lengte verstelbare draagriem van donkerblauw leer (achterzijde zwart). 

De tashengsels zijn ongeveer 30 cm (12 inch) lang en, evenals de draagriem, 1.5 cm (0.6 inch) breed.

Voor de afwerking van de onderkant van de tas heb ik vintage "Turkoman buttons" gebruikt.

De tas sluit met een zilverkleurige magneetsluiting.

Afmeting tas: breedte x hoogte: circa 34 x 38 cm (13.5 x 15 inch).

Verkocht.

De foto's:
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten